Kávés Laci avagy Laci a Kávés

IMG_9127

Kávés Laci avagy Laci a Kávés

Miért is lett a nevem Kávés Laci ?
A becsületes, hivatalos nevem Szabó László.
Nem könnyű maradandót alkotni ezzel a névvel, nekem elhiheted!
Akik velem egy idősek vagy idősebbek nálam azok 20 éve folyton azzal ugrattak, hogy a Magyar Televízióban nagy sikerrel futó Kékfény című műsor vezetőjéhez mi közöm van? SEMMI.
Engem, és még több ezer honfitársamat áldott meg ezzel a névvel a Jóisten és a szüleink. 
Amikor még létezett telefonkönyv, több oldalon keresztül olvashattad a Szabó Lászlók telefonszámát. Amikor én kezdtem a kávés szakmát még nem lapult mindenki zsebében egy komplett számítógép.
Aztán pár év alatt a mobil a mindennapi életünk részévé vált és már senki nem jegyezte meg vagy írta fel noteszbe a telefonszámokat, egyszerűen csak be kellett írni a telefon memóriájába.
Így történt…
… hogy egyre több ember telefonjában volt már egy, vagy akár több Szabó László is. Nem egyszer előfordult, hogy a csörgő telefont felkapva szembesültem vele, hogy a vonal túlsó felén lévő embernek van ács, festő, autószerelő, fogorvos és minden létező szakma képviselője ezzel a névvel elmentve. Rászoktam hát arra, hogy amikor megadtam valakinek a telefonszámomat és megkérdezte, hogyan mentse el, az én javaslatom mindig ez volt:

Írd be, hogy Kávés Laci! Arról mindig tudni fogod ki vagyok és miért hívj! 

19 éve vagyok a mobilokban Kávés Laci.
2000. február 14-én kezdődött a szakmai karrierem és az elmúlt közel húsz évben rengeteg ember mentett el a mobiljában Kávés Laciként.
Nézd csak meg a mobilod! Lehet, hogy már benne vagyok.
A telefonszámom 19 éve ugyanaz, mert szeretném, ha mindig zavartalanul tudnánk tartani a kapcsolatot.
Megbízhatóság – számodra is nagyon fontos?
Azt gondolom a megbízhatóságnak az is egy jele, hogy mindenkinek az első pillanattól a rendelkezésére álltam és állok ma is, 19 éve, ugyanazon a telefonszámon, amit egyszer Kávés Laci néven elmentett.


19 éve vagyok Kávés Laci a mobilokban

Kérlek, tarts velem ezen az úton! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Arabica és robusta – a két vetélytárs?!

Hiába a cukor, kell a kavarás is!